اهداف:
- جمع انديشي
- توليد فرآوردههاي فكر و انتقال آن به هیئت مدیره
- معطوف بودن كوششها به مسائل روز
- توسعه و بهبود استانداردهای ارائه خدمات کارشناسی
- آسیب شناسی سازمانی و رفع نقاط ضعف از طریق تجزیه و تحلیل فرآیندهای سازمان
وظایف:
- جمع بندی شکایت در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای بالاترین مقام مسئول دستگاه به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد.
- کاهش میزان شکایات
- تجزیه تحلیل و بازنگری کارآمدی قوانین و مقررات و ضوابط اجرائی مورد عمل در واحدهای تحت پوشش کانون