اهداف:

  • جمع انديشي
  • توليد فرآورده‌هاي فكر و انتقال آن به هیئت مدیره
  • معطوف بودن كوشش‌ها به مسائل روز
  • توسعه و بهبود استانداردهای ارائه خدمات کارشناسی
  • آسیب شناسی سازمانی و رفع نقاط ضعف از طریق تجزیه و تحلیل فرآیندهای سازمان

وظایف:

  • جمع بندی شکایت در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای بالاترین مقام مسئول دستگاه به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد.
  • کاهش میزان شکایات
  • تجزیه تحلیل و بازنگری کارآمدی قوانین و مقررات و ضوابط اجرائی مورد عمل در واحدهای تحت پوشش کانون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فایل